Известие

Collapse
No announcement yet.

Чип тунинг на Alfa 159 1.9 JTDm 16V

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Ще повдигна темата въпреки, че е стара. Искам да си сложа чип на 2.4. Да си изкажете мнението. Заслужава ли си или да не се прави. Първоначално съм се насочил към Madness (Пловдив) или Спринт Ауто (София). Колата ми е с премахнати вихрови клапи, дпф филтър и егр клапан ако има това някакво значение. По ме притесняват слуховете за "пукнати глави" и дали чипа няма да се отрази на колата зле. Благодаря
    Alfa Romeo 166 2.0 16v T.S

    Comment


    • #32
      Зависи колко са ти дълбоки джобовете...
      също и от чипа кой ще го прави и колко ще е агресивен.
      съединителче, маховик, турбо - все неща които ако ги напънеш малко повече и се насират.

      Comment


      • #33
        Отиди при някой с дино, който има опит с алфите.

        Примерно: http://www.oemotorsport.com/ или Бобо - http://www.extreme-tuning.bg/
        Един приятел ходи при първите и е доволен.

        За Спринтауто има тема във форума, доста негативни отзиви съм чел.
        За пловдивските също са предимно негативни настроенията.
        156 2.0TS

        Comment


        • #34
          Моята е чипвана в Extreme service преди да я закупя. По твърдения +50 коня(не съм я мерил и нямам доказателства), но да кажем че е +35 колкото обикновено ги правят.Във всеки случай е чипвана, след като и Румен в усети още първия път когато му я закарах.
          Дали си струва?
          Струва си, ако имаш желание за повече мощност и фън от шофирането.

          Ако си доволен от сегашното положение, не си струва.

          Ако я натискаш съединителя може да си замине по-бързо от обикновено.

          На турбото нищо му няма ако чипвана е както трябва.


          Вчера гледах в един линк съединители комплекти в ебау:
          - ниво 1 = +20%= 280 паунда
          - ниво 2 =+30%= 360 паунда
          И двете с доставка до Бг.
          Но не пише за нито едното колко нютонметра може да понесе.
          Това ми излиза за АР 2.4 200 коня, като съвместимост, но нещо им нямам доверие.Написали са че съединителя не е подходящ за автомобили с турбо и че " на 500 мили трябва да се прави прекъсване/почивка".Освен това бяха написали някъде, че съединителят им не е подходящ за автомобили с дизелови двигатели", последното го четох преди година.

          От друга страна имат само 2 негативни отзива и 3 неутрални.
          От 135 продадени съединителя всички отзиви са положителни освен горните .
          Има и 3 положителни отзива, без коментар от собственици на 159-ки.Две 1.9 и една с 2.4 дизел, като има и още отзиви които не ми стигна времето да прочета.И.маше е немалко Субару Импреза/wrx о други спортни бензини с турбо и заводски +200/+300 коня.

          Материалът твърдят че е Kev-tek каквото и да ме спасява.

          Има +15 % усилен съединител продаван от Sach без лагер помпа за 450€.

          Може и с обикновен съединител.
          Last edited by alfa racer GTA; d.m.y г., 00:40.
          Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

          Comment


          • #35
            Бих те посъветвал и двата сервиза да избягваш. Този с негативните мнения от Горублянско съм му виждал картите не само на бившата ми кола, ами и на още 1-2. Да не говорим, че налива чипове за по няма 30 мин. Сещай се колко му дреме какво е направил. Всеки с лаптоп стана мапер и това мен лично не ме кефи. Половината трябва да бъдат избити за назидание.

            Ако не ти стигат конете, смени колата. Мен нон стоп един ме пита, що не сложиш чарджър на Е класата? Казах му, че ако искам да върви и имам пари за това, просто ще си купя е55

            П.С. ако.все пак ще мапваш, иди при Бобо
            '05 E-class 3.0 24v LPG, '05 C-class 1.8 16v Kompressor Sportcoupe, '09 A-class 1.5 8v
            Ex:'07 147 1.6, '07 159 1.9 JTDm, '00 Lybra 1.9 JTD, '86 Delta GT 1.6, '04 C2 1.6, '97 Vectra 1.8, '97 Dedra 1.6

            Comment


            • #36
              Мен нон стоп един ме пита, що не сложиш чарджър на Е класата?Казах му, че ако искам да върви и имам пари за това, просто ще си купя е55
              +1.

              ==============================================

              Много "бегачи", много рейсъри ражда тая Майка България ей-й-й-й-й-й-й-й...
              Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

              Comment


              • #37
                Айде сега, да не сме го измислили "ние" тоя чип-тунинг.

                Всяка една кола омръзва (или привикваш към нея) и чипа/ремапа е най-евтиния начин да почувстваш колата си по друг начин. По-жива, по-мощна и т.н...

                И както всяко нещо си има и плюсове и минуси.
                156 2.0TS

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                  Айде сега, да не сме го измислили "ние" тоя чип-тунинг.

                  Всяка една кола омръзва (или привикваш към нея) и чипа/ремапа е най-евтиния начин да почувстваш колата си по друг начин. По-жива, по-мощна и т.н...

                  И както всяко нещо си има и плюсове и минуси.
                  Много точно казано. За мен примерно плюсовете са повече, не съм и привикнал на моята все още, но на моменти ми се иска да има една идея малко повече коне, примерно като е натоварена с хора и багаж.
                  Какъв по-добър, евтин и бърз вариант от един ремап.
                  Ex ALFA 156 1.8TS
                  Now ALFA 159 1.9JTDm
                  "How hard can it be?" - Въпрос, който си задавам преди да подхвана нещо.

                  Comment


                  • #39
                    Пък и друго звучи като казаш "чипосана"?
                    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                    Горе главата, нищо че е празна...

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от Verm1n Покажи съобщение
                      Много точно казано. За мен примерно плюсовете са повече, не съм и привикнал на моята все още, но на моменти ми се иска да има една идея малко повече коне, примерно като е натоварена с хора и багаж.
                      Какъв по-добър, евтин и бърз вариант от един ремап.
                      Съгласявам се. На мен първата ми кола ми я ремапна човек от форума, но той не се занимава основно с това и няма да споделя кой е. Факт е, че след намесата му колата вървеше по-добре и нямах драми цели 80000км и я продадох.

                      Мисълта ми е ако ремапваш, гледай да е при някого с опит.
                      '05 E-class 3.0 24v LPG, '05 C-class 1.8 16v Kompressor Sportcoupe, '09 A-class 1.5 8v
                      Ex:'07 147 1.6, '07 159 1.9 JTDm, '00 Lybra 1.9 JTD, '86 Delta GT 1.6, '04 C2 1.6, '97 Vectra 1.8, '97 Dedra 1.6

                      Comment


                      • #41
                        Благодаря Ви на всички за мненията. Не очаквах, че тези сервизи ще са с негативно мнение тук във форума. Явно съм останал с грешно впечатление, най-вече за спринт ауто, защото предимно се продават и правят италиански автомобили.
                        Alfa Romeo 166 2.0 16v T.S

                        Comment


                        • #42
                          Те и Мирафиори правят само БМВ-та ма как ги правят мани не питай
                          '05 E-class 3.0 24v LPG, '05 C-class 1.8 16v Kompressor Sportcoupe, '09 A-class 1.5 8v
                          Ex:'07 147 1.6, '07 159 1.9 JTDm, '00 Lybra 1.9 JTD, '86 Delta GT 1.6, '04 C2 1.6, '97 Vectra 1.8, '97 Dedra 1.6

                          Comment

                          Working...
                          X